نوژا دیزاین

شاید تماشا کردن ویلاها، آپارتمان ها و محل زندگی سلبریتی ها و افراد مشهور دنیا کار جالب و سرگرم کننده ای به نظر برسد. بسیاری از افراد معروف و ثروتمند دنیا با چنان امکانات لاکچری و ویژه ای زندگی می کنند که احتمالا افراد معمولی با دیدن آن انگشت به دهان می مانند. در مطلب امروز شما را به آپارتمان جدید «دیوید بکهام» و خانواده اش می بریم تا ببینیم اسطوره محبوب دنیای فوتبال کجا و با چه امکاناتی زندگی می کند؟ با ما باشید.

فرش ذوالانواری

آپارتمان خیره کننده خانواده بکهام در میامی

بکهام اموال زیادی دارد. اگر گشت کوتاهی در اینترنت بزنید چند مدل از املاک لوکس آقای فوتبالیست به چشمتان می خورد که همگی آن ها جنجالی و پر سر و صدا بودند. از دکوراسیون خانه هایی که بکهام و همسرش ویکتوریا در آن زندگی کرده اند اینطور برمی آید که این خانواده به زندگی در سبک های مختلف و متنوع دکوراسیونی علاقمندند. از آپارتمان های مدرن فول امکانات گرفته تا ویلاها و قصرهای جذاب کلاسیک. با این حال دکوراسیون آپارتمان جدید خانواده بکهام در سبک مدرن و مینیمال انتخاب شده است.

یک نگاهی به این آسمان خراش غول پیکر که منظره آن مشرف به اقیانوس آتلانتیک است بیندازید. نادیده پیداست که در آرایش داخلی این عمارت نیز نمود کاملی از مدرنیته و زیبایی را خواهیم دید. جالب است بدانید که زاها حدید، معمار بریتانیایی-عراقی این ساختمان عظیم الجثه را با 300 متر ارتفاع طراحی کرده است.

برندهای معتبر در این حوزه

متراژ این آپارتمان حدود یک هزار متر است. استخر بسیار لوکسی در طبقه آخر قرار دارد و اسپا، سالن آرایش، کافه و یک سالن ورزشی مجزا از دیگر امکاناتی هستند که بکهام و خانواده اش در این ساختمان از آن استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اتاق خواننده معروف عصر جدید چه دکوراسیونی دارد؟ +ویدئو

سرتاسر واحد آپارتمان با شیشه طراحی شده است تا منظره فوق العاده اقیانوس از هرکجای خانه قابل مشاهده و لذت انگیز باشد. همچنین این تکنیک در راستای استفاده از نور طبیعی برای روشن سازی فضای بزرگ خانه که با توجه به وسعتش برای روشنایی به مصرف انرژی زیادی نیاز دارد هم ایده خوبی به نظر می رسد.

استفاده از رنگ های روشن و خنثی در طراحی داخلی خانه آن را بزرگتر از آنچه که هست نیز نشان می دهد. چیدمان غالبا سفید و کرم که با رنگ های متضاد مشکی و سرمه ای تزئین شده اند با چشم انداز رویایی اقیانوس که گویی بخشی از دکوراسیون خانه به نظر می رسد کاملا هماهنگ است. همچنین تعبیه کفپوش چوبی که نمای آن با منظره بیرون ترکیب شده حس زیبای آمیختگی با طبیعت را در فضا به جریان می اندازد. معمولا خانواده هایی که فرزند کوچک دارند خیلی هم به دکوراسیون های رنگ روشن تمایل نشان نمی دهند، اما تعجبی ندارد که وقتی خانم خانه ویکتوریا بکهام است، بدون هیچ محدودیتی همه چیز باید در شیک ترین نوع خود انتخاب شود.

در فضای داخلی چند دست مبلمان و میز ناهارخوری چیده شده اند که همگی دارای سبکی کاملا ساده و مینیمال هستند. استفاده از اکسسوری و دکوراتیوهای غیرضروری در طراحی چیدمان کاملا ممنوع اعلام شده و به غیر از لوازم کاربردی جزئیات زیادی در دکوراسیون وجود ندارد و پیروی از این مساله، جزئی از قوانین و اصول سبک مینیمال در دکوراسیون است. همچنین استفاده از خطوط و اشکال هندسی منحنی در طراحی سقف، دیوارها و دکورها نمایی جسورانه به خانه بخشیده است. در حقیقت انتخاب سبک مدرن به درد افرادی می خورد که دوست ندارند درگیر قوانین منظم و دست و پاگیر سبک هایی مانند سبک کلاسیک شوند و ترجیح می دهند نما و ظاهر جایی که در آن زندگی می کنند دارای یک تنوع بصری جذاب و سورپرایزکننده باشد.

بالکن بزرگ خانه احتمالا مکان محبوب بکهام در این آپارتمان به شمار می رود، چرا که فضای مبله شده بالکن که با مختصری گل و گیاه تزئین شده جایی دنج و آرام برای یک دورهمی کوچک و دوستانه به نظر می رسد. تصور کنید در این بالکن لوکس رو به منظره ای چنین رویایی نشسته اید و مشغول نوشیدن قهوه صبحگاهی هستید، در حالی که آفتاب گرم و دلپذیر فلوریدا به گونه هایتان می خورد و از تماشای افق دوردست اقیانوس به وجد آمده اید. این تصویر کارت پستالی تنها بخشی از زندگی لاکچری خانواده بکهام را در بر می گیرد.

بیشتر بخوانید: نمایی از تراس باصفا و لاکچری آپارتمان فرزاد فرزین

حرف آخر

دیوید بکهام و خانواده اش در خانه های زیادی زندگی کرده اند و به واسطه شغل این ستاره فوتبال و البته تمایل برای افزایش رفاه و امکانات، زندگی در کشورهای مختلفی را تجربه کرده اند. از سکونت در برج خلیفه دبی تا ویلاهای شیک لندن و عمارتی در مزرعه برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته. طراحی فوق العاده هریک از این ساختمان ها در دنیای معماری حرف های شنیدنی و جالبی برای گفتن دارد. نظر شما درباره آپارتمان لوکس ستاره سابق فوتبال چیست؟ برایمان بنویسید.

source

توسط chidanet.ir