به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به صورت تلفنی با هم استانی‌ها گفت و گو کرد و مشکلات مطرح شده را مورد بررسی قرار داد.

مشتری در جریان این ارتباط برخط، ضمن شنیدن دغدغه‌های مردم دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات و مشکلات مطرح شده را صادر کرد.

سبحانی معاون حمل و نقل و جوان سرپرست اداره نگهداری حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در مرکز سامد حضور داشتند.

سامانه سامد به عنوان یکی از ابزارهای موثر ارتباطی میان مردم و مسئولان، این امکان را فراهم کرده است تا شهروندان بدون نیاز به مراجعه حضوری، مسائل و درخواست‌های خود را با مسئولان استانی در میان بگذارند و روند رسیدگی به آن را پیگیری کنند.

source

توسط chidanet.ir